Краткий архитектурный обзор прикладной платформы .NET

http://www.techdays.ru/videos/2867.html

пятиминутная презентация о всех тонкостях технологии .NET


для просмотра необходимо установить MS Silverlight





МАСТЕР-КЛАС «ДИЗАЙН ТА ЕРГОНОМІКА ПРЕЗЕНТАЦІЇ»
Автор: викл. кафедри методики природничо-математичної освіти

 Костіна Вікторія Вікторівна

Багато слів можна сказати щодо якості оформлення презентації. У сучасній літературі, присвяченій цій проблемі, зустрічається багато порад щодо якісного оформлення презентації. Але існує декілька обов’язкових критеріїв, за якими визначається якість роботи автора презентації.



Критерії "гарної” презентації

Оптимізація графіки та зображень
Оптимізація графіки та зображень – це можливість обрати оптимальний формат для збереження графічного документу завдяки зменшенню об’єму файлу з мінімальними втратами якості. Оптимізація графіки та зображень необхідна для підвищення швидкості завантаження презентації.
Зупинимось на стандартній програмі Microsoft Office Picture Manager та опишемо етапи зменшення об’єму файлу за допомогою цієї програми.
Спочатку треба відкрити обраний графічний файл у вікні програми. Далі на панелі існтрументів обрати функцію Изменить рисунки... Потім на розташованій у вікні справа, панелі обрати Сжать рисунки. Вікно зміниться, після чого треба обрати необхідний варіант функції Параметры сжатия рисунков. В нашему випадку це Сжимать для документов (веб-страниц). Переглянувши попередній результат за допомогою розділу Ожидаемый общий размер, можна натиснути Ок. На цьому роботу з оптимізації зображення завершено.


Колірне поєднання
Найважливіше правило – тематика презентації повинна впливати на вибір колірної гами.
Існує кілька типів різних колірних поєднань, які найчастіше використовуються підчас оформлення документів.
Світлий фон
Білий & чорний & сірий
Контрастні кольори
Споріднені кольори
Світлий фон – це прийом, що найчастіше використовується в оформленні «офісних» презентацій. На білому або світлому фоні велика кількість інформації сприймається краще, ніж на темному. Виключення роблять лише для сторінок з великою кількістю зображень.
Білий & чорний & сірий – наприклад, чорний текст із сірими посиланнями на білому фоні виглядає офіційно та стримано. Щоб не руйнувати загальний характер презентації, ілюстрації теж треба оформляти у стилі «білий & чорний & сірий».
Контрастні сполучення. На першому місці сполучення «чорний & білий». Також дуже часто можна зустріти сполучення «червоний & блакитний», «синій & жовтий». Дуже сміливе сполучення «зелений & бузковий». Для створення колірної гами на основі сполучення з двох основних контрастних кольорів, треба скористатись функцією Обратить цвета у будь-якому графічному редакторі (наприклад, Paint).
Споріднені кольори або відтінки одного кольору це прийом, що потребує професійної мистецької підготовки.
Відеостандарт
Мова піде про стандарт на відеоадаптери, який дає змогу автору передбачити, як виглядатимуть результати їх творчості на екрані. Відеостандарти, прийняті галузевими промисловими групами, регламентують максимальну роздільну здатність екрану (вимірювану кількістю пікселів по горизонталі й кількістю рядків по вертикалі); наприклад, стандарт VGA визначає роздільну здатність 640 горизонтальних пікселів на 480 рядків (640х480). Окрім того, стандарти регламентують максимальну глибину подання кольору, яку визначають довжиною слова (у бітах), використовуваного для подання окремих кольорів; так, за глибини кольору 8 біт кількість відображуваних кольорів – 256, за 16 біт – 65536, за 24 біт – 16777216.

Шрифт
Шрифт – це спосіб накреслення літер. Всі шрифти можна розділити на п’ять груп: шрифти із зарубками, шрифти без зарубок, декоративні, рукописні та символьні.
Кожний шрифт характеризується деякими елементами: гарнітура, написання, кегль тощо. На сайті всі гарнітури повинні бути сумісними. Для кожного конкретного випадку треба застосовувати відповідне ергономічне шрифтове оформлення окремих сторінок та презентації в цілому.


ДОДАТКОВО

Настроювання та вибір кольорів фону слайда
Перейдіть на перший слайд, клацнувши його значок в Області структури, після цього в Області слайда відобразиться перший слайд. У меню Формат виберіть Фон. У лівій нижній частині діалогового вікна Фон є кнопка розкриття списку кольорів.
Із запропонованої палітри виберіть, наприклад, блакитний колір.
Якщо запропоновані кольори вас не влаштовують, можна клацнути Інші кольори або Способи заливання – відкриється відповідне діалогове вікно. Після вибору кольорів у діалоговому вікні Фон необхідно клацнути кнопку Застосувати, якщо хочете застосувати обране тло тільки до даного слайда, або кнопку Застосувати до всіх, якщо потрібно це зробити для всіх створених та майбутніх слайдів.

Робота з малюнками
 Вставка малюнка з файлу
Перейдіть на перший слайд (якщо він не відкритий після попереднього етапу роботи). У меню Вставка → Малюнок необхідно клацнути опцію
Із файлу. В діалоговому вікні виберіть диск, а потім папку, що містить файл з необхідним малюнком. Виділить потрібний файл. Натисніть кнопку Вставити. Малюнок буде розміщений у полі слайда. Зміна розмірів малюнка і його переміщення робиться подібно до операцій над текстовими рамками, описаними вище. Іншою зміною зовнішнього вигляду малюнка може стати, наприклад, створення дзеркального відбиття малюнка. Для цього на панелі інструментів Малювання можна клацнути кнопку Дії. Виберіть опцію Повернути/відбити, а потім клацнути Відбити ліворуч/праворуч.
Якщо виникне потреба повернути малюнок на довільний кут, то необхідно підвести покажчик миші до зеленого маркера на верхній границі малюнка і коли покажчик прийме вид , натиснути ліву кнопку миші й зрушити маркер у потрібному напрямку. Для завершення дії необхідно клацнути за межами малюнка.

 Порядок накладення об’єктів
Об’єкти на слайді автоматично розташовуються пошарово. Порядок розташування об’єктів можна змінювати. Наприклад, можна переміщати об’єкти вище або нижче на один шар, або відразу на передній або на задній план. Для цієї мети на панелі інструментів Малювання виберіть Дії → Порядок і клацнути кнопку На задній план.
Гіперпосилання й керуючі кнопки
Гіперпосилання в Microsoft PowerPoint – це основний спосіб встановлення зв’язків всередині однієї презентації або між презентацією і іншими файлами. Принцип функціонування гіперпосилань простий. У презентації з деяким об’єктом зв’язується адреса іншого об’єкта або документа. Зазвичай гіперпосилання візуально виділяється, наприклад, кольором або іншим оформленням.
 Створення гіперпосилання на інший слайд
Для того, щоб створити гіперпосилання, необхідно відкрити слайд, наприклад, зі змістом презентації. Виділити текст першого розділу. У меню Вставка клацнути Гіперпосилання. У діалоговому вікні Додавання гіперпосилання клацнути місце у документі. У списку Виберіть місце в документі необхідно клацнути лівою кнопкою миші необхідний слайд, після цього мініатюрне зображення обраного слайда завантажитися в поле Перегляд слайда. Щоб переглянути дію гіперпосилання необхідно перейти в режим перегляду слайдів, навести покажчик миші на створене гіперпосилання і коли покажчик прийме вид , клацнути лівою кнопкою миші. Якщо це призведе до переходу в те місце документа, на який вказує посилання то все зроблено вірно.
 Керуючі кнопки
Про них ми вже згадували в розділі Автофігури. Керуюча кнопка є готовою інтерактивною кнопкою, яку можна вставляти в презентацію. Розміщувати Керуючі кнопки в презентації зручніше за допомогою опції Зразок з розділу Вид горизонтального меню. Створення керуючих кнопок починається з вибору розділу Керуючі кнопки на панелі інструментів Малювання в пункті Автофігури.

Інше розташування цих кнопок – розділ Керуючої кнопки меню Показ слайдів.

Розміщення керуючих кнопок на слайді відбувається за принципом малювання фігур у графічному редакторі Paint.
Вікно настроювання гіпер-посилання відкривається автоматично, відразу після завершення розміщення піктограми кнопки на слайді.

Анімація
Анімація – це додавання до тексту або об’єкта спеціального відео- або звукового ефекту. За допомогою області завдань Настроювання анімації можна вибрати місце й час появи елемента на слайді під час показу презентації. До об’єктів, розташованих на слайді, можна застосувати чотири основних типи анімаційних ефектів.

• Вхід. Цей ефект визначає спосіб появи об’єкта на слайді. Якщо під час показу слайдів потрібно ввести текст або об’єкт у супроводі певного візуального ефекту, в області завдань Настроювання анімації виберіть Вхід, а потім необхідний ефект. Якщо ж ефект не заданий, об’єкт з’являється в тій області, у якій він розташований на слайді.
• Виділення. Ефект який дозволяє зосередити увагу на конкретному об’єкті на слайді. Для завдання цього виду анімації в області завдань Настроювання анімації виберіть Виділення, а потім необхідний ефект.
• Вихід. Ефект визначає, яким чином об’єкт буде зникати зі слайда. Для завдання цього виду анімації необхідно скористатися одним з півсотні ефектів анімації. В області завдань Настроювання анімації необхідно обрати Вихід, а потім необхідний ефект.
• Шляхи переміщення. Найцікавіший тип анімації об’єктів, що дозволяє вибирати готовий або створювати свій шлях, уздовж якого буде рухатись об’єкт. Якщо шлях анімації починається за межами слайда й закінчується на слайді, даний ефект діє як ефект входу. Якщо шлях починається на слайді й закінчується за його межами, то цей ефект буде подібний до ефекту виходу. І нарешті, якщо маршрут починається й закінчується за межами слайда, то об’єкт з’явиться, «пройде» через слайд якийсь шлях і зникне за його межами. Для завдання цього виду анімації в області завдань Настроювання анімації виберіть Шляхи переміщення, а потім потрібний ефект.
Для одного об’єкта можна створити кілька анімаційних ефектів. Наприклад, ефект входу, виділення й ефект виходу. Також для всіх ефектів можна настроїти швидкість анімаційного ефекту.
 Видалення анімаційного ефекту
Якщо область завдань Настроювання анімації не відображена на екрані, необхідно в меню Показ слайдів клацнути Настроювання анімації. В області завдань Настроювання анімації в списку об’єктів з анімаційними ефектами необхідно виділити той, що необхідно видалити. Натисніть кнопку Видалити в області завдань Настроювання анімації.
 Синхронізація анімації
Більшість ефектів анімації під час демонстрації презентації відтворюються по кліку миші. Однак, використовуючи засоби синхронізації програми, можна зробити так, щоб ефекти анімації виконувалися автоматично –послідовно або одночасно.
 Установка ефекту зміни слайдів
Зміна слайдів – це перехід від одного слайда до іншого під час показу. PowerPoint дозволяє використати більше 50 ефектів переходу від одного слайда до іншого.
Перейдіть на перший слайд. У меню Показ слайдів необхідно клацнути Зміна слайдів. Після цього відкриється панель завдань Зміна слайдів. У списку ефектів, які можна застосувати до виділених слайдів, оберіть, наприклад, Симетрична кругова. Переглянути обраний ефект можна в режимі Сортувальника слайдів. Щоб застосувати обраний ефект зміни слайдів до всієї презентації, необхідно клацнути кнопку Застосувати до всіх слайдів.
Для попереднього перегляду ефектів зміни слайдів у режимі Сортувальника слайдів необхідно клацнути маленьку піктограму у вигляді зірочки (вона розташовується в лівому нижньому куті під кожним слайдом).

Збереження презентації
Під час першого збереження презентації їй необхідно присвоїти ім’я й вказати тип файлу. Тип файлу, з яким буде збережена презентація впливає на її подальшу роботу. PowerPoint дозволяє зберігати готову презентацію з наступними варіантами типів файлу:
• формат *.ppt використовується для збереження звичайної презентації;
• формат *.pps використовується для збереження презентації, яка запускається у режимі Показ слайдів;
• формат *.mht використовується для збереження презентації, як веб-сторінки. Це необхідно коли планується демонстрація презентації на комп’ютері де не встановлена офісна програма PowerPoint.
Показ слайдів
Під час показу слайдів презентація відображається на весь екран так, як вона буде представлена аудиторії. Це надає можливість продивитися, як малюнки, часові інтервали, фільми, елементи анімації й ефекти переходу будуть виглядати в реальному часі.
Для здійснення показу створених слайдів є декілька способів. Найбільш розповсюдженими з них є: за допомогою клавіші F5 та за допомогою елементів меню Показ слайдів → Розпочати показ.






Руководство к практическим занятиям по маркетингу с использованием кейс-метода
http://www.marketing.spb.ru/read/m21/index.htm


Информационно-справочная система
Электронная хрестоматия
по методике преподавания


Адрес странички в сети

Традиционное учебное занятие (материал из сети)

Классификация методов обучения (материал из сети)
Хочете отримати максимум, вимагайте неможливого (материал из сети)

Логические приемы мышления (материал из сети)

Вопросы для подготовки к экзамену кандидатского минимума по общей педагогике (материал из сети)

Учебник для студентов педагогических учебных заведений под редакцией заслуженного деятеля науки РФ, член-корреспондента РАО, доктора педагогических наук, профессора Павла Ивановича Пидкасистого

Методы информатики в обучении математике (материал из сети)

Раздел библиотеки "Книги по педагогике и психологии" (материал из сети)

Электронная библиотека (материал из сети)

Урок – основная форма организации обучения (материал из сети)

Урок как результат рефлексивно-проектной деятельности педагога (материал из сети)

Курсовая работа  

Тема: "Информационное общество и образование" 
Кол-во страниц: 31
Язык: украинский.
Оценка: 5 баллов








http://school3aksinf.ucoz.ru/
http://www.zkoipk.ucoz.ru/
http://katti.ucoz.ru/
http://irina-caunite.ucoz.ru/
http://andronova.ucoz.ru/
http://aida.ucoz.ru/
http://informatika.ucoz.org/
http://zadachki.ucoz.ru/
http://www.pixshock.net/#

Пример введения по теме:

"Новые информационные средства обучения"

Представленная работа посвящена теме "Новые информационные средства обучения".
Проблема данного исследования носит актуальный характер в современных условиях. Об этом свидетельствует частое изучение поднятых вопросов.
Тема "Новые информационные средства обучения" изучается на стыке сразу нескольких взаимосвязанных дисциплин. Для современного состояния науки характерен переход к глобальному рассмотрению проблем тематики "Новые информационные средства обучения".
Вопросам исследования посвящено множество работ. В основном материал, изложенный в учебной литературе, носит общий характер, а в многочисленных монографиях по данной тематике рассмотрены более узкие вопросы проблемы "Новые информационные средства обучения". Однако, требуется учет современных условий при исследовании проблематики обозначенной темы.
Высокая значимость и недостаточная практическая разработанность проблемы "Новые информационные средства обучения" определяют несомненную новизну данного исследования.
Дальнейшее внимание к вопросу о проблеме "Новые информационные средства обучения" необходимо в целях более глубокого и обоснованного разрешения частных актуальных проблем тематики данного исследования.
Актуальность настоящей работы обусловлена, с одной стороны, большим интересом к теме "Новые информационные средства обучения" в современной науке, с другой стороны, ее недостаточной разработанностью. Рассмотрение вопросов связанных с данной тематикой носит как теоретическую, так и практическую значимость.
Результаты могут быть использованы для разработки методики анализа "Новые информационные средства обучения".
Теоретическое значение изучения проблемы "Новые информационные средства обучения" заключается в том, что избранная для рассмотрения проблематика находится на стыке сразу нескольких научных дисциплин.
Объектом данного исследования является анализ условий "Новые информационные средства обучения".
При этом предметом исследования является рассмотрение отдельных вопросов, сформулированных в качестве задач данного исследования.
Целью исследования является изучение темы "Новые информационные средства обучения" с точки зрения новейших отечественных и зарубежных исследований по сходной проблематике.
В рамках достижения поставленной цели автором были поставлены и решения следующие задачи:
1. Изучить теоретические аспекты и выявить природу "Новые информационные средства обучения";
2. Сказать об актуальности проблемы "Новые информационные средства обучения" в современных условиях;
3. Изложить возможности решения тематики "Новые информационные средства обучения";
4. Обозначить тенденции развития тематики "Новые информационные средства обучения";
Работа имеет традиционную структуру и включает в себя введение, основную часть, состоящую из 3 глав, заключение и библиографический список.
Во введении обоснована актуальность выбора темы, поставлены цель и задачи исследования, охарактеризованы методы исследования и источники информации.
Глава первая раскрывает общие вопросы, раскрываются исторические аспекты проблемы "Новые информационные средства обучения". Определяются основные понятия, обуславливается актуальность звучание вопросов "Новые информационные средства обучения".
В главе второй более подробно рассмотрены содержание и современные проблемы "Новые информационные средства обучения".
Глава третья имеет практический характер и на основе отдельных данных делается анализ современного состояния, а также делается анализ перспектив и тенденций развития "Новые информационные средства обучения".
По результатам исследования был вскрыт ряд проблем, имеющих отношение к рассматриваемой теме, и сделаны выводы о необходимости дальнейшего изучения/улучшения состояния вопроса.
Таким образом, актуальность данной проблемы определила выбор темы работы "Новые информационные средства обучения", круг вопросов и логическую схему ее построения.
Теоретической и методологической основой проведения исследования явились законодательные акты, нормативные документы по теме работы.
Источниками информации для написания работы по теме "Новые информационные средства обучения" послужили базовая учебная литература, фундаментальные теоретические труды крупнейших мыслителей в рассматриваемой области, результаты практических исследований видных отечественных и зарубежных авторов, статьи и обзоры в специализированных и периодических изданиях, посвященных тематике "Новые информационные средства обучения", справочная литература, прочие актуальные источники информации.

http://tema.studentochka.ru/07329.html

Діагностика психологічної готовності до освоєння нового у професійній діяльності.
У запропонованому тесті "Який ваш творчий потенціал?" оберіть один з варіантів.
1. Чи вважаєте ви, що світ, який вас оточує, може бути поліпшений:

а) так;

б) ні, він і так досить гарний;

в) так, але лише де в чому;

2. Чи гадаєте ви, що самі можете брати участь у значних змінах довколишнього світу:

а) так, у більшості випадків;

б) ні;

в) так, у деяких випадках.

3. Чи вважаєте ви, що деякі з ваших ідей зумовили б значний прогрес у тій сфері діяльності, в якій ви працюєте:

а) так;

б) так, за сприятливих обставин;

в) лише деякою мірою.

4. Чи вважаєте ви, що в майбутньому будете відігравати таку важливу роль, що зможете щось принципово змінити:

а) так, напевно;

б) це малоймовірно;

в) можливо.

5. Коли ви вирішуєте розпочати якусь справу, чи думаєте, що здійсните своє починання:

а) так;

б) часто думаєте, що не зумієте;

в) так. Часто.

6. Чи відчуваєте ви бажання зайнятися справою, яку абсолютно не знаєте:

а) так, невідоме вас приваблює;

б) не відоме не цікавить;

в) усе залежить від характеру цієї справи;

7. Вам доводиться займатися незнайомою справою. Чи відчуваєте ви бажання досягти в ній досконалості:

а) так;

б) будете вдоволені тим, чого встиги досягти;

в) так, але тільки якщо вам це подобається.

8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все:

а) так;

б) ні, ви хочете навчитися лише найголовнішого;

в) ні, ви бажаєте лише задовольнити свою допитливість.

9. Коли вас спіткає невдача, то:

а) певний часнаполягаєте на своєму, всупереч здоровому глузду;

б) облишите цю справу (розумієте, що вона не реальна);

в) продовжуєте робитисвою справу, навіть коли стає очевидним, що перешкоди нездоланні.

10. На вашу думку, професію слід обирати, виходячи з:

а) своїх можливостей, подальших перспектив для себе;

б) стабільності, значущості, важливості професії, потреби в ній;

в) переваг, які вона забезпечує.

11. Чи могли б ви, мандруючи, легко орієнтуватися в маршруті, яким ви вже пройшли:

а) так;

б) ні, боїтеся збитися з дороги;

в) так, але тільки там, де місцевість вам сподобалась і запамяталась.

12. Чи зможе е ви зразу після якоїсь бесіди пригадати все, про що говорилося:

а) так, з легкістю;

б) усе пригадати не зможете;

в) запамятовується лише те, що вас цікавить.

13. Коли ви чуєте слово незнайомою вам мовою, то можете повторити його за складами, без помилок, навіть не знаючи його значення:

а) так, без утруднень;

б) так, якщо це слово леко запамятати;

в) повторите, але не зовсім правильно.

14. У вільний час ви волієте:

а) залишитись наодинці, поміркувати;

б) перебувати в компанії;

в) вам байдуже, чи будете ви самі, чи в компанії.

15. Ви виконуєте якусь справу. Вирішуєте припинити це заняття лише тоді, коли:

а) справу завершено вона здається відмінно виконаною;

б) ви більш-менш задоволені;

в) вам ще не все вдалося зробити;

16. Коли ви сам (а):

а) любите мріяти про якісь, навіть, можливо, абстрактні речі;

б) будь-якою ціною прагнете знайти собі конурктне завдання;

в) іноді любите помріяти, але про речі,повязані з вашою роботою.

17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви починаєте думати про неї:

а) незалежно від того, де і з ким ви знаходитеся;

б) ви не можете робити цього лише на одинці;

в) лише такм, де буде не дуже галасно.

18. Коли ви обстоюєте якусь ідею:

а) можете відмовитися від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів;

б) залишитися при свої думці, хоч би які аргументи вислухали;

в) заміните свою думку, якщо опір виявиться надто сильним.
Після запису відповідей підрахуйте бали, які ви набрали:

за відповідь "а" - 3 бали, за "б" - 1, за відповідь "в" - 2 бали.

Питання 1, 6, 7, 8 визначають межі вашої допитливості; питання 2, 3, 4, 5 - віру в себе, питання 9, 15 - стабільність, питання 10 - амбіційність; питання 12, 13 - слухову память, питнання 14 - ваше прагнення бути незалежним, питання 16, 17 - здатність абстрагуватися, питання 11 - 18 - міру зосередженості. Саме ці здібності і ставлять головні якості творчого потенціалу.

Загальна сума набраних балів покаже рівень вашого творчого потенціалу.

49 і більше балів - ви маєте значний творчий потенціал, який надає вам вибір творчих можливостей. Якщо ви зможете застосувати ваші здібності, вам доступні різноманітні форми творчості.

20 - 48 балів - у вас нормальний потенціал. Ви наділені тими якостями, які дають змогу вам творити, але у вас є і проблеми, котрі гальмують процеси творчості. Принаймі ваш потенціал дозволить вам творчо виявити себе, якщо ви, звичайно, цього бажаєте.

23 і менше балів. Вам творчий потенціал, на жаль, невеликий. Але, можливо, ви просто недооцінюєте себе, свої здібності? Брак віри в свої сили може викликати у вас думку, що ви взагалі не здатні до творчості. Поздудьтеся цього і таким чином розвяжіть проблему. 

Курсовая работа

Характеристика сучасних і перспективних напрямків моди на зачіски

Зміст

Вступ 1
Характеристика сучасних і перспективних напрямків моди на зачіски 2
Модні тенденції весна - літо 2009 11
Рекомендації щодо вибору зачіски 19
Авангардні жіночі зачіски для волосся різної довжини 24
Мастер-клас Авангардні жіночі зачіски для волосся різної довжини 26
Список літератури 68

ВСТУП
Відродження та подальший розвиток національної культури в державі, забезпечення висококваліфікованими фахівцями галузі культури і мистецтв передбачає появу нових напрямів в сфері культури, розвиток важливої галуз – перукарського мистецтва та декоративної косметології, оновлення змісту освіти і підготовки кадрів для галузі, створення бази для розвитку галузі і підготовки спеціалістів до професійної діяльності в нових соціально-економічних умовах.
Сучасне суспільство зіткнулося з новими соціокультурними реаліями, які, з одного боку, потребують фахівців, що розуміють ці реалії і здатні вирішувати відповідні проблеми, а з іншого боку, обумовлюють необхідність розробки механізмів та предметної бази підготовки фахівців даного профілю. Зміни характеру діяльності у індустрії моди пов’язані з новими вимогами, індивідуалізацією соціально-культурних послуг, професійних вимог до рівня освіти фахівців. Це обумовлює необхідність переосмислення моделей і вимагає удосконалення якості підготовки та перепідготовки кадрів з перукарського мистецтва та декоративної косметики.
Усе це зумовлює необхідність якісної підготовки фахівців в сфері "Перукарського мистецтва і декоративної косметики". Дана робота спрямована підтвердити високий рівень підготовки кадрів з перукарського мистецтва. Дана робота характеризує автора, як майбутнього висококваліфікованого фахівця.
Прийняття Державної програми розвитку галузі перукарського мистецтва та декоративної косметики зумовить фундаментальне оновлення та позитивні зміни у сфері вітчизняної індустрії моди . Все це сприятиме подальшому розвитку та відродженню національної культури в нашій державі, забезпечить сферу перукарського мистецтва та декоративної майстерності висококваліфікованими фахівцями.