Діяльнісний
вимір предметної ІКТ-компетентності пов'язаний з такими вміннями учнів молодшого шкільного віку:
Технологічні: вмикає та вимикає комп’ютер; вибирає об’єкти та
переміщує їх з використанням маніпулятора мишки; виконує операції над
об’єктами, зокрема, над вікнами, файлами, папками; запускає програму на
виконання та завершує роботу з нею; використовує клавіатуру для введення
символів, слів, речень, текстів; здійснює підготовку та редагування нескладних
текстів невеликого обсягу в середовищі текстового редактора; працює з
графічними об’є
...
Читать дальше »
Просмотров: 1488 |
Добавил: kostinavv |
Дата: 23.10.2012
|
|
Діяльнісний
вимір предметної ІКТ-компетентності пов'язаний з такими вміннями учнів молодшого шкільного віку:
Технологічні: вмикає та вимикає комп’ютер; вибирає об’єкти та
переміщує їх з використанням маніпулятора мишки; виконує операції над
об’єктами, зокрема, над вікнами, файлами, папками; запускає програму на
виконання та завершує роботу з нею; використовує клавіатуру для введення
символів, слів, речень, текстів; здійснює підготовку та редагування нескладних
текстів невеликого обсягу в середовищі текстового редактора; працює з
графічними об’є
...
Читать дальше »
Просмотров: 1118 |
Добавил: kostinavv |
Дата: 23.10.2012
|
|
Програма «Сходинки до інформатики» для
2–4 класів спрямована на реалізацію мети та завдань освітньої галузі
"Технології", визначених у Державному стандарті початкової загальної
освіти, та враховує рекомендації ЮНЕСКО
«Інформатика в початковій освіті».
Курс «Сходинки
до інформатики» є підготовчим курсом,
що передує більш
...
Читать дальше »
Просмотров: 1189 |
Добавил: kostinavv |
Дата: 23.10.2012
|
|
|