Главная » Статьи » Мои статьи |
Цей Закон визначає загальні засади формування, виконання та
коригування Національної програми інформатизації. Р о з д і л I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Основні терміни та поняття У цьому Законі наведені нижче терміни та поняття вживаються у база даних - іменована сукупність даних, що відображає стан база знань - масив інформації у формі, придатній до логічної геоінформаційні системи - сучасні комп'ютерні технології, що засоби інформатизації - електронні обчислювальні машини, інформатизація - сукупність взаємопов'язаних організаційних, інформаційна послуга - дії суб'єктів щодо забезпечення інформаційна технологія - цілеспрямована організована інформаційний продукт (продукція) - документована інформація, інформаційний ресурс - сукупність документів у інформаційних інформаційний суверенітет держави - здатність держави локалізація програмних продуктів - приведення програмних нерезиденти - юридичні особи, суб'єкти підприємницької окреме завдання - комплекс проектів інформатизації, проект інформатизації - комплекс взаємопов'язаних заходів, як резиденти - юридичні особи, суб'єкти підприємницької Про організацію протягом 2008-2010 р.р. системи тренінгів з
підготовки вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів до роботи
за профільними програмами Лист МОН № 1/9-350 від 30.05.08 року МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 1/9-350 від 30 травня 2008 року Міністерство освіти і науки АР Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти У відповідності до листа Міністерства освіти і науки України
від 18.02.2008 р. №1/9-83 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних
закладів на 2008/2009 рік» робочі навчальні плани для старшої школи
складаються за Типовими навчальними
планами для організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах, затвердженими наказом МОН України від 20.05.2003 р. № 306. Вивчення інформатики в профільних класах може бути
забезпечено завдяки варіативній складовій навчального плану шляхом упровадження
курсів за вибором. З цією метою Міністерством було затверджено програми таких
курсів за вибором з інформатики: «Основи комп'ютерної графіки»; «Основи створення комп'ютерних презентацій»; «Основи Інтернету»; «Основи веб-дизайну»; «Основи комп'ютерної безпеки»; «Основи візуального програмування»; «Інформаційні технології проектування»; «Сучасні офісні інформаційні технології». Водночас, готовність більшості загальноосвітніх навчальних
закладів до профільного навчання інформатики є низькою. Це пояснюється низкою
факторів, серед яких: недостатня поінформованість учителів інформатики щодо
наявного начально-методичного забезпечення варіативної складової навчання; недостатня кваліфікація вчителів для викладання вказаних
вище курсів за вибором; відсутність апробації навчально-методичного забезпечення
профільного навчання. У зв'язку з цим, вважаємо за необхідне інститутам післядипломної
педагогічної освіти організувати протягом 2008-2010 р.р. систему тренінгів з підготовки
вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів до роботи за профільними
програмами. Просимо щопівроку (до 1.06 та 20.12) інформувати Міністерство
про проведені тренінги із зазначенням кількості вчителів інформатики, котрі пройшли
їх. Заступник Міністра П.Полянський
| |
Просмотров: 862 | |
Всего комментариев: 0 | |